DMT in 3 Minutes or Less

Benutzeravatar
Bosche
Beiträge: 248
Registriert: 10. Dez 2013, 20:38

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von Bosche »



Hatten wir den Beitrag hier schon? Auf die schnelle konnte ich ihn im Thread nicht finden.
Benutzeravatar
Bosche
Beiträge: 248
Registriert: 10. Dez 2013, 20:38

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von Bosche »



Master Mantak Chia is Taoist Master, author, and healer who teaches people how to empower themselves through the cultivation of their “chi” energy. This is his third appearance on London Real and last time he performed my Chinese Astrology reading, and we discussed the 5 elements of Fire, Earth, Metal, Water and Wood, and how they directly related to my personal energy. On this episode I went to dive deeper into the philosophy of Taoism, learn about dark room therapy, taoist nutrition and fasting, and of course we will revisit our favourite subject - sex and sexual energy. Watch the FULL EPISODE here: https://londonreal.tv/e/mantak-chia/

Man kann von seinen Ansichten halten was man möchte aber die eine und andere Sichtweise ist sicher nicht ganz von der Hand zu weisen.
Benutzeravatar
Corto
Beiträge: 833
Registriert: 30. Sep 2018, 12:54

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von Corto »

Why Do DMT Users See Insects From A Parallel Universe?
http://sprott.physics.wisc.edu/Pickover ... 1Awc2DR_9o
"The more you know, makes You realize you know nothing"...
Benutzeravatar
hand
Beiträge: 939
Registriert: 26. Dez 2013, 18:58

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von hand »

Benutzeravatar
Bosche
Beiträge: 248
Registriert: 10. Dez 2013, 20:38

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von Bosche »

Benutzeravatar
Zebra
Beiträge: 2864
Registriert: 23. Jun 2015, 23:46

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von Zebra »

DMT’s Mind-Bending Science—An Interview with Dr Jimo Borjigin

Human and animal bodies contain stashes of the psychedelic molecule DMT. Leading scientist Dr Borjigin discusses her latest findings on naturally produced DMT in the mammalian brain, and the future of DMT science.
I believe that the recent DMT study published in Scientific Reports is one of the most important studies in 2019, and all the scientists involved deserve wide recognition and credit for their efforts. Credit needs to go to the following: lead author and fast-rising DMT researcher Jon Dean, Dr Jimo Borjigin, Dr Steven Barker, Dr Rick Strassman, Dr Michael M. Wang, Dr Tiecheng Liu, Dr Sean Huff, and Dr Ben Sheler.

I recently had a chance to talk with Dr Jimo Borjigin, who is leading the scientific efforts into understanding the mysterious compound DMT. She now works at the University of Michigan. Trained at Johns Hopkins University, where she received her PhD, Dr Borjigin has published groundbreaking research on increased brain oscillatory speeds following cardiac arrest, the discovery of DMT production in the pineal gland of live rats, and now the most recent study that observed comparable levels of DMT to common neurotransmitters (dopamine, serotonin, and norepinephrine) in the brain. If Dr Rick Strassman can be considered the “King” of DMT research based on his studies from the early 1990s and his wildly popular book DMT: The Spirit Molecule, Dr Borjigin can be considered the “Queen” based on her extremely important work in the field since 2012.
https://kahpi.net/dmt-science-dr-jimo-b ... iP9NkGJ2MY
Benutzeravatar
syzygy
Beiträge: 2664
Registriert: 18. Jan 2014, 21:20
Wohnort: Nordkorona

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von syzygy »

Where_did_your_DMT_come_from.jpg
Du hast keine ausreichende Berechtigung, um die Dateianhänge dieses Beitrags anzusehen.
"Schläft ein Lied in allen Dingen / Die da träumen fort und fort / Und die Welt hebt an zu singen / Triffst du nur das Zauberwort."
Benutzeravatar
hand
Beiträge: 939
Registriert: 26. Dez 2013, 18:58

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von hand »

Brain wave study: Why a DMT trip is like entering an alternate reality.
https://www.inverse.com/article/61039-d ... s-on-brain
Benutzeravatar
kleinerkiffer84
Beiträge: 2868
Registriert: 27. Jan 2014, 21:06

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von kleinerkiffer84 »

Folgendes ist zwar kein Video, passt aber dennoch gut in diesen Thread rein und lässt sich in unter 3 Minuten durchführen.
An dieser Stelle möchte ich auf eine Idee verweisen, die so einfach wie genial ist.
Eine ganz einfache Möglichkeit die körpereigene Produktion von DMT in der Zirbeldrüse zu fördern, ist es, sich eine Brennessel auf das 3. Auge zu legen. Wenn es dann deutlich brennt, dann begibt man sich
die nächsten 1-2 Stunden am besten in einen ruhigen, achtsamen Bewusstseinszustand. Man kann einen Natursparziergang machen oder meditieren. Mir fällt auf, wenn man das mehrfach wiederholt hat, dann zeigen sich immer deutlicher bei geschlossenen Augen subtil diese typischen geometrischen Muster die man von DMT kennt und man bekommt ein sehr subtiles, aber doch erkennbares typisches DMT-Feeling.
Ausgesetzt in der Salviawelt, bei mir habe ich nur meine Bong und ein Feuerzeug. Entitäten werden mich begleiten. Ich zeige Ihnen, wie man hier überlebt!
Benutzeravatar
Arkan
Beiträge: 863
Registriert: 1. Jun 2018, 00:55

Re: DMT in 3 Minutes or Less

Beitrag von Arkan »



Fake commercial for a dutch TV Show about sex and drugs.
This one is about DMT.
Antworten